محل تبلیغات شما

مکان به محل فروش و توزیع محصول و خدمت اطلاق می­شود. مکان ممکن است یک مغازه خرده فروشی، یک شبکه توزیع ملی، یک وب سایت اینترنتی، یا یک کاتالوگ ارسالی از طریق پست مستقیم باشد. عرضه محصول، در مکان و زمانی که مشتری آن را می­خواهد، یکی از حساس­ترین جنبه ­های برنامه بازاریابی است. در ادامه با وبلاگ استراتژی برند همراه باشید. ما امروزه، شاهد موفقیت وب سایت آمازون و وب سایت دل هستیم. آمازون، کتاب­ها و دیگر محصولات و خدمات را به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته، در مکانی بسیار راحت و مناسب، یعنی یک وب سایت اینترنتی، در دسترس مشتریان قرار داده است. در زمانه­ای که خریدن کتاب، نیاز به یک سفر وقت گیر به کتاب فروشی و جست­وجوی یک کتاب، از بین هزاران کتاب در قفسه دارد، وب سایت آمازون، انتخاب های بیشتری را در زمان کوتاه ­تر فراهم می­کند.

امر مکانیابی در بازاریابی

درست است که مشتریان وب سایت آمازون، دلتنگ لذت جست­وجو در بین کتاب­فروشی ­های سنتی و قدیمی می­شوند و فقط شانس محدودی جهت خرید مؤثر از طریق لمس یک دکمه دارند، اما این وب­سایت یک ویژگی مکانی» دارد که کتاب­فروشی­ های فیزیکی این ویژگی را ندارند و آن ویژگی، مرور، تجدید نظر و درجه بندی نظرات مشتریان است.

الگوریتم های اینستاگرام: چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

گوچی برند موفق و تاثیر گذار

نقش روابط عمومی بر تبلیغات

یک ,سایت ,وب ,مکان ,آمازون، ,مشتریان ,وب سایت ,سایت آمازون، ,سایت اینترنتی، ,یک وب ,از طریق

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

wacurtico paybewila ANIME CASTLE2 granoselpros ساعت مچی ارزان زنانه دخترانه قهوه ای سبز فسفری گلبرگی 2020 Paradise Pet tiosodeles مهندسی عمران windklapfolklib Tina's game