مکان به محل فروش و توزیع محصول و خدمت اطلاق میشود. مکان ممکن است یک مغازه خرده فروشی، یک شبکه توزیع ملی، یک وب سایت اینترنتی، یا یک کاتالوگ ارسالی از طریق پست مستقیم باشد. عرضه محصول، در مکان و زمانی که مشتری آن را میخواهد، یکی از حساسترین جنبه های برنامه بازاریابی است. در ادامه با وبلاگ استراتژی برند همراه باشید. ما امروزه، شاهد موفقیت وب سایت آمازون و وب سایت دل هستیم. آمازون، کتابها و دیگر محصولات و خدمات را به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته، در مکانی بسیار راحت و مناسب، یعنی یک وب سایت اینترنتی، در دسترس مشتریان قرار داده است. در زمانهای که خریدن کتاب، نیاز به یک سفر وقت گیر به کتاب فروشی و جستوجوی یک کتاب، از بین هزاران کتاب در قفسه دارد، وب سایت آمازون، انتخاب های بیشتری را در زمان کوتاه تر فراهم میکند.
درست است که مشتریان وب سایت آمازون، دلتنگ لذت جستوجو در بین کتابفروشی های سنتی و قدیمی میشوند و فقط شانس محدودی جهت خرید مؤثر از طریق لمس یک دکمه دارند، اما این وبسایت یک ویژگی مکانی» دارد که کتابفروشی های فیزیکی این ویژگی را ندارند و آن ویژگی، مرور، تجدید نظر و درجه بندی نظرات مشتریان است.
الگوریتم های اینستاگرام: چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟
یک ,سایت ,وب ,مکان ,آمازون، ,مشتریان ,وب سایت ,سایت آمازون، ,سایت اینترنتی، ,یک وب ,از طریق
درباره این سایت