محل تبلیغات شما

هر شبکه ی اجتماعی ای مانند اینستاگرام قوانین خاص خودش را دارد که برای بهتر دیده شدن در آنها باید از آن آگاه باشید تا بتوانید بیشتر از یک کاربر معمولی در این شبکه ها دیده شوید و پیشرفت کنید.

در زمان قرنطینه، انسان ها در سرتاسر جهان، بیشتر وقت خود را در فضای مجازی میگذرانند و این روزها را میتوان از بهترین روزها برای سوشال مارکتینگ و بالا بردن صفحه اثربخشی تبلیغات در اینستاگرام دانست.

برای این که بتوانید صفحه ای محبوب در این فضا داشته باشید بهتر است تا ابتدا با الگوریتم های آن و سپس با راه های قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام آشنا شوید.

الگوریتم های اینستاگرام

الگوریتم های اینستاگرام

هر برنامه شبکه اجتماعی دارای الگوریتم هایی است که طبق آن کاربران با شبکه اجتماعی و با همدیگر در تعامل هستند. برنامه محبوب اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طبق تحقیقات به عمل امده مشخص شده است که افراد در طول روز به صورت میانگین 27 دقیقه از زمان خود را صرف تماشای پست های اینستاگرامی میکنند.

لذا این زمانی است که باید گوی رقابت را از سایر رقبا بربایید و پست خود را در اکسپلور اینستاگرام به معرض نمایش دربیاورید.

برای اگاهی از این امر اجازه بدهید تا ابتدا درباره الگوریتم های اینستاگرام بیشتر توضیح دهیم. در واقع این الگوریتم ها هستند که مشخص میکنند کدام پست ها در بالای صفحه اکسپلور قرار بگیرند.

اینستاگرام را میتوان برنامه ای دانست که از فرایند یادگیری ماشین (learning machine ) استفاده میکند. این فرایند را میتوان ضمیری خوداگاه برای این برنامه در نظر گرفت.

الگوریتم های اینستاگرام: چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

گوچی برند موفق و تاثیر گذار

نقش روابط عمومی بر تبلیغات

اینستاگرام ,الگوریتم ,های ,اکسپلور ,شبکه ,برنامه ,الگوریتم های ,را میتوان ,است که ,در اکسپلور ,خود را

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نقد و تحلیل فیلم Austin's game Kimberly's collection چیزی به من یاد بده . . . Lazaro's site آرین تکنولوژی newpdimasa چت|چت روم|چت روم فارسی|شلوغ چت|حورا چت استخدام خانم آقا کار در منزل omron