ایجاد اعتماد نیز اصل دیگری است. کیفیت پرسش ها و تفاهم ایجاد شده در مصاحبه بر شکل گیری رابطه ای مهم تأثیر می گذارد. افراد را تشویق کنید که موجز و کوتاه صحبت کنند در جایی که پاسخ های بی مقدمه و خود جوش ممکن است بینش بیشتری را فراهم آورد.
برند کلمه ای است جذاب که نام آن برای همه ما همیشه جالب توجه بوده است. وقتی نام برند می آید همه ما ناخداگاه یاد یک شرکت یا کمپانی بزرگی می افتیم که محصول یا خدمات بسیار با کیفیتی را ارائه می کند.
از طرفی این روزها بازار برندسازی یا تبدیل به یک برند شدن حسابی داغ شده است و حتی کسب و کارهای کوچک نیز در همان ابتدای راه می خواهند به یک برند بزرگ تبدیل شوند! اما واقعا برند یا نام تجاری به همین معناست؟
لازم است بر روی این موضوع کمی بحث کنیم… در ادامه با Zcode همراه باشید تا در این بخش از اخبار کسب و کار پیرامون اهمیت برند و بازاریابی در حوزه کسب و کارهای نوین صحبت کنیم.
برند (Brand)، نمانام یا نام تجاری: یک نام ، عبارت، نماد و یا هر ویژگی دیگری است که مشخصکننده خدمات یا محصولی خاص باشد که توسط آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متفاوت میگردد.
الگوریتم های اینستاگرام: چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟
برند ,یک ,خدمات ,کسب ,، ,صحبت ,کسب و ,یا نام ,به یک ,برند یا ,همه ما
درباره این سایت