اهمیت رو به رشد برند، دارای جنبهای با اهمیت نیز هست که مورد غفلت واقع شده است؛ آنجنبه، آسیبپذیری رو به رشد برند است. عرضه ی ناکام و شکست خورده، تمرکز سرگردان برند یا شایعات ننگین، میتوانند به اعتبار برند خدشه وارد کنند و ارزش آن را کاهش دهند. و اکنون، در نتیجه ی جهانی شدن، اخبار بر نه تنها سریع منتقل میشود بلکه، به دوردستها نیز میرود. در ادامه با وبلاگ برندینگ همراه ما باشید.
برای اینکه دانش برند در سرتاسر سازمان جا بیفتد، باید در مقابلمحو شدن»، یعنی تمایل به از بین رفتن خرد تصمیم گیری در شرکت هنگامی که کارمندان مجرب آن را ترک میکنند، محافظت شود. موفقیعت بلند مدت هر برند، به احیا و بازسازی ائمی حافظهی شرکت بستگی دارد.
الگوریتم های اینستاگرام: چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟
برند ,نیز ,شرکت ,اهمیت ,برند، ,رو ,آن را ,به رشد ,رو به ,شدن»، یعنی ,مقابلمحو شدن»،
درباره این سایت