در اینجا ناهشیاری و آگاهی ناغافل قطب نما ها از کار میافتند و جوابگو نیستند. هر صمیمی درشرکت باید یک برندومتر صمیمی ضدضربه-مجموعهای درست از ایدهها دربارهی آنچه برند است و آنچه که باعث بی مبالاتی و بودن بودن آن میشود پرداخته کند، چون هیچ تصمیمی چه كاپیتان یا کوچک، بدون استفسار سؤال هزارهزار دلاری و مهمآیا این عمل به برند کمک میکند یا آسیب میزند؟» نباید رنجیده شود:راز برند هستن و عدم و پوینده این است که در همه شرکت جای دارد، نه فقط در یگانه بازاریابی. در ادامه با وبلاگ برندینگ همراه باشید. از آنجایی که برندینگ یک فرایند است نه یک موجودیت مستقل، میتواند آموخته شود، درس داده شود، نسخهبرداری شود و پراكندن و رهبری شود.
برنامه های مدام آموزشی میتواند هر شخصی را در شرکت به نقطهای یکسان ارشاد کند، در اعلام که سمینارها، کارگاهها و جلسات تجدید نظر میتوانند همکاران بیرون از شرکت را هماهنگ و مهیا و نامهیا با ما کنند و در عاقبت طولانی کارکنان داخل شرکت و همکاران خارج از شرکت با همدیگر همسو و هماهنگ باشند. هر چه آوازهی برند بیشتر پخش میشود، ضرور راه اندازی قویتر و متمرکزتری است.
الگوریتم های اینستاگرام: چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟
برند ,شرکت ,یک ,برندینگ ,آنچه ,های ,از شرکت ,شرکت به ,به نقطهای ,نقطهای یکسان ,در شرکت
درباره این سایت