بنابراین، آنچه بازاریابان به آن نیاز دارند، شیوهی مبتنی بر مطالعات و بینش نسبت به مصرف کننده است تا نشان دهند که چگونه دانش مصرف کنندگان از یک برند در حافظه و ذهن انها شکل گرفته و انتخاب آنها تأثیرگذار است. برای رسیدن به این هدف، مدل جامع حافظه ی مصرف کنندگان که توسط روان شناسان طراحی شده است، تأثیر چشمگیری دارد. در ادامه با وبلاگ برندینگ همراه ما باشید.
مدل حافظهی شبکهای تداعیات ذهنی، حافظهی افراد را به عنوان مجموعهای از گرهها و رشته های ارتباطی ترسیم میکند. هرکدام از این گرهها نمایانگر مجموعهای از اطلاعات ذخیره شده هستند. قطر رشتهها نشاندهندهی میزان قدرت پیوندها و تداعیات میان این اطلاعات با یکدیگر هستند. هر نوع اطلاعاتی اعم از انتزاعی، تصویری و کلامی میتواند در شبکهی حافظهی فرد ذخیره شود.
الگوریتم های اینستاگرام: چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟
مصرف ,حافظهی ,حافظه ,برند ,ذخیره ,اطلاعات ,مجموعهای از ,میکند هرکدام ,هرکدام از ,ترسیم میکند ,های ارتباطی
درباره این سایت